семінар-панорама присвяченій темі: " Профільна освіта: впровадження різноманітних моделей профільного навчання та технологій навчального про - Мої статті - Каталог статей - АРЛІ
Вівторок, 06.12.2016, 03:42
Вітаю Вас Гість | RSS

Апостолівський районний ліцей-інтернат

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 71
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вік сайту
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

семінар-панорама присвяченій темі: " Профільна освіта: впровадження різноманітних моделей профільного навчання та технологій навчального про
22 березня 2012 р. на базі Криворізького науково-технічного металургійного ліцею пройшов семінар-панорама присвяченій темі: " Профільна освіта: впровадження різноманітних моделей профільного навчання та технологій навчального процесу в профільних класах закладів нового типу ( розвиток ліцейної освіти міста).
Мета семінару:
  • визначити позитивні надбання і проблеми практичного застосування профільної освіти в закладах нового типу ( ліцеї міста)
  • популяризувати та систематизувати досвід реалізації моделей та технологій впровадження різних форм профільного навчання;
  • орієнтувати керівників ліцеїв на широку диференціацію, варіативність, інтеграцію профільної підготовки учнів старшої школи;
  • актуалізувати питання підвищення профільного навчання за рахунок використання ресурсів навчального закладу.


Вступне слово, привітання учасників та гостей:

Полякова Вікторія Ярославівна - головний спеціаліст з середньої освіти відділу дошкільної, середньої, позашкільної освіти виховної роботи та охорони дитинства управління освіти і науки виконкому Криворізької міськради

Ратєєва Світлана Василівна -  директор КЗ «Інноваційно-методичний центр»

Прищепа Олександр Іванович – директор КНТМЛ№81

 Виступ:

Левченко Ірина Миколаївна - методист КЗ «Інноваційно-методичний центр»  

«Профільне навчання: шляхи розвитку»


 Панорама учасників семінару

Впровадження різноманітних моделей

профільного навчання та технологій   навчального процесу в профільних класах закладів нового типу

(розвиток ліцейної  освіти міста)

 Король Валентина Миколаївна – заступник директора з навчально-виховної роботи Криворізького науково-технічного металургійного ліцею №16

«Виховання громадянина як інноваційної особистості шляхом профільного навчання в навчально-науковому комплексі багатоступеневої освіти»

 Зіноватна Світлана Іванівна – заступник директора з науково-методичної  роботи Криворізького науково-технічного металургійного ліцею №81

«Шляхи реалізації профільного навчання  в ліцеї»

 Ратушна Лариса Іванівна – заступник директора з навчально-виховної роботи Криворізького гуманітарного ліцею №129

«Створення індивідуально – особистих освітніх траєкторій»

 Перегінець Лілія Олексіївна – заступник директора з навчально-виховної роботи Криворізького Жовтневого ліцею

«Реалізація профільного навчання через роботу з обдарованними учнями в акмеологічному навчальному закладі»

 Снєгіна Світлана Максимовна – заступник директора з навчально-виховної роботи Криворізького обласного ліцею-інтернату для сільської молоді

«Модель профільної освіти в умовах Криворізького обласного ліцею-інтернату для сільської молоді »

Психологічний тренінг. Ахіджанова Марина  Рафіківна – практичний психолог КНТМЛ№81

«Майбутня професія як поклик моєї душі»

Чаговець Борис Миколайович – заступник директора з науково-методичної роботи Криворізького природничо-наукового  ліцею

«Професійні надбання, відкриття  і коштовності в скарбничці освіти Криворізького природничо-наукового  ліцею»

Федорченко Олена  Олександрівна  вчитель математики Криворізького навчально-виховного  комплексу №35 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – багатопрофільний ліцей «Імпульс»

«Впровадження технологій особистісно орієнтованого навчання у зміст математичної освіти профільної школи»

Гавдан Антоніна Миколаївна – директор КЗО «Тернівська гімназія»

«Успіх приходить до тих, хто рухається вперед»

Городашин Сергій Миколайович – заступник директора з навчально-виховної роботи Криворізького Центрально-Міського ліцею

«Профільне навчання: шлях успішного професійного зростання»

Волкова Ніна Олексіївна – заступник директора з науково-методичної  роботи Апостолівського районного ліцею-інтернату.

«Здійснення профільної  навчання в Апостолівському районному ліцеї-інтернаті»


Підведення підсумків, прийняття  рекомендацій

Левченко Ірина Миколаївна - методист КЗ «Інноваційно-методичний центр»  


Рекомендації

міського семінару-панорами

Профільна освіта: впровадження різноманітних моделей профільного навчання та технологій навчального процесу в профільних класах закладів нового типу ( розвиток ліцейної освіти міста).

Законом України «Про загальну середню освіту» визначено, що загальна середня освіта є цілеспрямованим процесом оволодіння систематизованими знаннями про природу, суспільство, культуру та виробництво, засобами пізнавальної й практичної діяльності, результатом  якого є інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток, що стає основою для подальшої освіти й трудової діяльності.

Профілізація як один із реальних шляхів забезпечення рівного доступу до якісної освіти спрямована на створення умов для життєвого й професійного самовизначення старшокласників на основі розвитку їхніх навчально-пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб.

Профільне навчання розглядається в теорії і практиці:

    як цілісна соціально-педагогічна система, спрямована на творчий розвиток особистості відповідно до соціального запиту суспільства у контексті соціально-економічного розвитку держави;

    як діяльність для задоволення вимог суспільства щодо формування професійного самовизначення школяра на основі  його природосхильності та природовідповідності;

    як процес розширення можливостей надання навчальним закладом профільної освіти, орієнтованої на забезпечення умов самореалізації особистості школяра;  виховання творчої та життєздатної особистості;

    як комплекс заходів, що наповнюють систему роботи навчального закладу оновленим змістом управління відповідно до зростаючих запитів особистості та суспільства;

    як впровадження в роботу навчального закладу новітніх досягнень науки і практики освітньої галузі (інноваційна діяльність);

    як вид, тип диференційованого навчання;

    як професійно зорієнтована характеристика мотивів, цілей, засобів і результатів навчальної продуктивної, творчої діяльності;

    як найбільш адекватна соціальна ситуація розвитку, що наповнює  «афективний центр»    старшокласника реальним змістом.

   Як бачимо профілізація школи дозволяє досягнути нової якості освіти, задовольнити потреби суспільства й можливості закладу, створити умови для рівного доступу до якісної освіти школярам різнихних категорій відповідно до їх нахилів.


РЕКОМЕНДУЮТЬ:
  • Спрямувати роботу ліцеїв міста на виконання положень Концепції профільного навчання в старшій загальноосвітній школі ( нової редакції, наказ МОН України №854 від 11 вересня 2009р.), на виконання НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ №834 від 27 серпня 2010 року " Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню", програми розвитку освіти в Дніпропетровській області на 2009-2012 роки.
  • сприяти створенню умов для організації профільного навчання в старшій школі шляхом використання різних форм реалізації профільного навчання:
- Проведення предметних курсів;
- Вибір міжпредметних курсів;
- Підбір орієнтувальних курсів;
- Укладання навчальних програм та підручників для поглиблення та профільного навчання у закладі;
- Вибір та впровадження внутрішньошкільних та зовнішньошкільних форм організації профільного навчання;
- Організація і проведення рейтингових змагань, конкурсів, олімпіад, тощо;
- Вивчення ринку праці в регіоні та співпраця з центрами зайнятості;
- Співробітництво з ВПТУ, коледжами та вищими навчальними закладами;
- Діагностика зрілості вибору профілю навчання учнями;
- Моніторинг ефективності допрофільної та профільної підготовки, використання варіативної частини навчальних планів шкіл;
- Відстеження ефективності профільного навчання шляхом аналізу працевлаштування випускників за даним профілем, результативності учнів ліцеїв в олімпіадах та конкурсах;
- Інформування учнів та батьків про виявлені нахили та здібності дітей;
- Ознайомлення учнів та батьків із наявністю навчальних закладів регіону і перелів в них факультетів, освітньо-кваліфікаційних рівнів, напрямів підготовки (спеціальностей), нормативних термінів навчання, конкурсних предметів та вартість навчання для вступників;
- Аналіз та надання інформації учням та батькам щодо перспектив соціально-економічного розвитку регіону, потреб місцевого ринку праці;
- Оформлення візиток профільного навчання загальноосвітніми навчальними закладами ( на рівні ЗНЗ і на рівні відділу освіти);
- Створення інформаційних носіїв ( буклетів, сайтів тощо).
Здійснювати внутрішкільний моніторинг реалізації профільного навчання.
Сприяти експериментальній роботі закладів з упровадження різноманітних моделей профільного навчання та технологій навчального процесу в профільних класах.
Вивчати Мотиви обрання старшокласниками майбутнього профілю навчання та сприяти вибору майбутньої професії ліцеїстів відповідно до запиту регіону.





Категорія: Мої статті | Додав: Jooma (01.04.2012)
Переглядів: 1049 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук по сайту
Друк сторінки
Глобус відвідувань
Корисні сайти

Copyright MyCorp © 2016