Педагогічні читання: Ващенко Г.Г. - Мої статті - Каталог статей - АРЛІ
Середа, 07.12.2016, 17:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Апостолівський районний ліцей-інтернат

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 71
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вік сайту
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Педагогічні читання: Ващенко Г.Г.
18 січня 2012 року в АРЛІ пройшли педагогічні читання присвячені темі: " Григорій Ващенко - про національне та духовне виховання української молоді"
Дуже цікаві і змістовні розповіді приготували педагоги.
Так, Морозенко Г.О. підготувала виступ на тему " Вершина наукової діяльності Г.Г. Ващенка".
Про біографію видатного українського педагога розповіла Власова Т.В.
Чайковська Н.Л. в своїй розповіді відзначила важливість ідей Г.Г. Ващенка і використання їх в сучасній педагогіці.
Свиридюк Н.О. підготувала " Ващенко Г.Г. про національне виховання української молоді" та найвідоміші цитати з творів видатного педагога.
Про духовне виховання особистості у творах Г.Г. Ващенко розповідала Острійчук Ю.О.
В ході педагогічних читань, Волкава Н.О. відзначила велику цінність, важливість ідей Г.Г. Ващенка, необхідність використання їх в начально-виховному процесі.
Таким чином, у своїх педагогічних творах Г. Ващенко відповідає на головне питання сучасної освіти: куди повинна йти тепер наша педагогіка і практика виховання. Тільки на міцній духовній національній основі може бути забезпечене процвітання українського суспільства.
Григорій Григорович Ващенко
♦ Виховання ми визначаємо як формування людської особистості. У ньому бере участь виховник,
що спрямовує розвиток молодої людини до певної мети, і вихованець, що не тільки сприймає вплив
 виховника, а й сам відповідно до його вказівок активно діє на свої психічні і фізичні властивості.
♦ Подібно до того, як християнська філософія використала здобутки грецької філософії, так і
християнська педагогіка використала педагогічні твори великих грецьких педагогів Сократа,
Платона й Аристотеля. У свою чергу, загальноєвропейський виховний ідеал покладений в основу
 педагогічних систем різних європейських народів.
♦ Молодь треба виховувати так, щоб для неї на першому місці стояли обов'язки, а потім уже права;
 щоб кожна молода людина в першу чергу мала задоволення не з того, що вона посідає в суспільстві
 те чи інше керівне становище, а з того, що вона чесно виконала свої обов'язки. Таку свідомість
слід виховувати в молоді ще з дитинства.
♦ Основне завдання виховання — виробити в учнів струнку систему високоварїісних знань і виховати
 в Них повноцінні, многогранні інтереси.
♦ Шаблонове виховання призводить до того, що багато здібних дітей з оригінальною вдачею і своєрідними
нахилами опускаються, здібності їх не розвиваються й кінець кінцем атрофуються, внаслідок чого гине
немало талантів, що могли б багато принести корисного в різних галузях культурної діяльності.
♦ Виховання мусить бути побудоване так, щоб дитина весь час відчувала себе його суб'єктом, себто
свідомо прагнула до певної мети; розкривала кращі свої сили, вкладені в неї природою, виховувалася
як творча, повноцінна особистість.



Категорія: Мої статті | Додав: Jooma (19.01.2012)
Переглядів: 940 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук по сайту
Друк сторінки
Глобус відвідувань
Корисні сайти

Copyright MyCorp © 2016