Критерії оцінювання самоосвітньої діяльності. - Мої статті - Каталог статей - АРЛІ
Середа, 07.12.2016, 17:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Апостолівський районний ліцей-інтернат

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 71
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вік сайту
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Критерії оцінювання самоосвітньої діяльності.

Шановні колеги!

   Розпочався 2011-2011 навчальний рік, який поставив перед нами нові завдання, окреслив нові проблеми.
Колектив ліцею перейшов на ІІ етап роботи над провідною методичною проблемою
: " Впровадження положень
креативної педагогіки для розвитку інноваційної особистості".
   Цей етап визначено як теоритично-практичний, тобто ми продовжуємо опановувати положення та принципи
креативної педагогіки. Водночас, особливу увагу треба звернути на результативність уроків, ефективні СП та
якість проведення виховних заходів.
   У вересні-жовтні будуть проведені співбесіди з учителями за наслідками самоосвітньої діяльності.
   Ознайомтесь, будь ласка, з критеріями оцінювання самоосвітньої діяльності.
1. Цільова настанова, актуальність обраної самоосвітньої проблеми, глибина опрацювання, методологія проблеми.
2. Наявність елементів пошукової, дослідницької, проектної діяльності.
3. Використанні сучасних освітніх технологій.
4. Використання компетентністного підходу в роботі з учнями.
5. Професійний досвід як наслідок ефективної самоосвіти:
  - рівень участі в педагогічних навчальних заходах;
  - розробка програмного, навчально-методичного забезпечення;
  - наявність публікацій;
  - результативність участі в творчих конкурсах, заходах різного рівня.
6. Результативність педагогічної діяльності через навчальні та творчі досягнення учнів.
7. Результативність виховного аспекту педагогічної діяльності щодо розвитку життєвих
компетентностей учнів.
Щодо алгоритму самоаналізу уроку, пропонуємо використовувати наступну схему:
1. Охарактеризувати клас.
2. Назвіть тему уроку, указати її місце в загальній системі інших уроків і тем.
3. Визначити рівень складності досліджуваної теми, можливі труднощі в її засвоєнні.
4. Назвати триєдину мету уроку, порівнявши її з кінцевим результатом, отриманним у ході
проведення уроку( навести аргументи).
5. Висловити свою думку про тип уроку та його відповідність дидактичній меті.
6. Назвати етапи уроку та показати, яким чином було вирішено дидактичне завдання на кожному з них.
7. Коротко охарактеризувати використані на початку уроку методи навчання, їх відповідність досліджуваному
матеріалу й способам організації діяльності учнів.
8. Визначити найсильніші та найслабіші фрагменти уроку.
9. Зробити загальний висновок і дати оцінку урокові.

Бажаємо всім плідної роботи!
                     

                         Н.О.Волкова,

                        Заступник директора з НМР.  

Категорія: Мої статті | Додав: jalbert (02.10.2011)
Переглядів: 393 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук по сайту
Друк сторінки
Глобус відвідувань
Корисні сайти

Copyright MyCorp © 2016