АРЛІ - Науково-методична робота
Середа, 07.12.2016, 17:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Апостолівський районний ліцей-інтернат

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 71
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вік сайту
Форма входу

Науково-методична робота

 

Передові педагогічні технології - невід'ємна складова сучасного уроку

27 квітня 2012 р. в Апостолівському районному ліцеї-інтернаті пройшло засідання педагогічної ради.

Творча група вчителів ( Салатова Л.Г., Скупинська В.С., Свиридюк Н.О., Гордієнко Н.А., Шадріна В.М.)

підготувала та провела  засідання, присвячене темі: "Передові педагогічні технології - невід'ємна складова сучасного уроку"

Салатова Л.Г розповіла про Сучасні педагогічні технології ( Цільові орієнтації та особливості методики).

 Про "Роль та місце учителя правознавства у шкільному педагогічному колективі" доповіла Скупинська В.С.

Гордієнко Н.А. показала різноманіття освітніх технологій.

Свиридюк Н.О. зробила доповідь на тему: " Педагогічні технології. Викладання української мови та літератури".

Про "Технології методу проектів на уроках англійської мови" розповіла Шадріна В.М.

На засіданні педагогічної ради була представлена довідка " Про стан викладання української мови в ліцеї"

 

Науково-практична конференція" Задатки, здібності, обдарованість"

Сьогодні, 10 квітня 2012 р. в Апостолівському районному ліцеї-інтернаті пройшла науково-практична конференція " Задатки, здібності, обдарованість".

Підготувала конференцію і провела Наталія Олексіївна Свиридюк.
Вона відкрила конференцію важливим питанням: "Здібності- це біологічне чи соціологічне явище?"
З дискусією учителів на цю тему і розпочалася конференція.

Здібності — індивідуально стійкі властивості людини, що визначають її успіхи в різних видах діяльності. Здібності — це потенційні можливості, що виявляються в діяльності, яка не може існувати без них.

Виділяють:

  • загальні здібності, які включають, ті якими визначаються успіхи людини в видах основної діяльності;
  • спеціальні здібності, які сприяють успіхам людини в специфічних видах діяльності.

Важливим фактором розвитку здібностей є стійкі спеціальні інтереси до вивчення змісту якоїсь галузі людської діяльності.

Найчастіше виділяють такі види здібностей:

 

 

Продовжила конференцію своїм виступом на тему "Обдарованість" Острійчук Ю.О.
Обдарованість — поняття загальної психології; високий рівень задатків, схильностей. Обдарованість є результатом і свідченням високого рівня інтелектуального розвитку індивіда.

 

 

Існує загальна і спеціальна обдарованість.

 

Розрізняють обдарованість технічну, наукову (зокрема математичну), музичну, поетичну, художню, артистичну та ін. Вищими рівнями обдарованості є талант і геніальність.

Оскільки обдарованість виявляється у конкретних психічних процесах, розрізняють моторну, сенсорну, перцептивну, інтелектуальну обдарованість тощо.

Антинауковими є фаталістичні погляди на обдарованість як на властивість, що нібито притаманна лише деяким «обраним» індивідам.

Для психології важливими є розробка теорії обдарованості як цілісного і системного вияву особистості, а також вивчення особливостей реалізації обдарованості у різні вікові періоди життєдіяльності людини, її індивідуальних відмінностей.

Обдарованість є сплавом природженого і набутого індивідом. Людина — істота соціальна, її психіка як цілісне утворення опосередкована трудовою діяльністю, вихованням, спілкуванням з іншими. Усі ці соціальні фактори мають вирішальний вплив на формування і яскраві вияви обдарованості особистості.

Закінчила обговорення теми Чорноус Інна Володимирівна виступом "Художні здібності людини"

 

 

Геніальність.— це найвищий рівень розвитку здібностей, який визначає появу творів, що мають історичне значення в житті суспільства, засвідчують нову епоху в розвитку культури.

Що ж до проблеми художніх здібностей, то вона пов'язана з питанням природної обдарованості людини. Більше того, талант є безпосереднім результатом наявності певних нахилів до художньої діяльності. У 40-і роки відомий мистецтвознавець Б. Теплов запропонував тезу.-«Здібності — це задаток у розвитку» 12. Щоправда, пізніше він відмовився від цієї думки і дійшов висновку, що «природженими можуть бути лише анатомо-фізіологічні особливості, тобто задатки». Щодо здібностей, то вони не мають елемента природженості, а є завжди результатом розвитку.

На нашу думку, визначаючи існування природжених задатків, не слід переоцінювати їхньої ролі.

Методична рада "Самостійна робота в світлі положень креативної педагогіки

28 бер. 2012

В ліцеї відбулася навчально-методична рада присвячена темі:Самостійна робота в світлі положень креативної педагогіки"

 

28 березня в  ліцеї відбулася навчально-методична рада присвячена темі: "Самостійна робота в світлі положень креативної педагогіки"

 

Були розглянуті такі питання: "Якою повинан бути самостійна робота учнів в креативній педагогічі?", " Яку роль виконує вчитель"? Для розгляду цих питань присутні були поділені на кілька груп, кожна з яких працювала над темою самостійно.
Після закінчення відведеного часу, представник групи робив доклад.
Як представники виступили: Юрченко Ю.С., Н.О.Свиридюк, Вакула Ю.М, Чайка М.С.
Після обговорення основної теми були зроблені підсумки: необхідно збільшувати самостійну роботу учнів, необхідна проектна робота учнів, сприяти підвищенню вміння роботи рефлексивну самооцінку, користуватися додатковими джерелами інформації.
На методичній раді Чорноус Інна Володимирівна зробила звіт по роботі бібліотеки: моніторинг книг, які читають учні; підкреслила проблеми наявності необхідної літератури.
Рекомендації: перевірити стан підручників, наявність на уроці необхідної літератури, виявити інтереси учнів( що читають, скільки)
На прикінці ради Гладкий А.Г. підвів підсумки метод.ради та розповів про свою поїздку на курси з випереджаючої освіти сталого розвитку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пошук по сайту
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друк сторінки
Глобус відвідувань
Корисні сайти

Copyright MyCorp © 2016