Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Вік сайту
|
Науково-методична робота Передові педагогічні технології - невід'ємна складова сучасного уроку27 квітня 2012 р. в Апостолівському районному ліцеї-інтернаті пройшло засідання педагогічної ради. Творча група вчителів ( Салатова Л.Г., Скупинська В.С., Свиридюк Н.О., Гордієнко Н.А., Шадріна В.М.) підготувала та провела засідання, присвячене темі: "Передові педагогічні технології - невід'ємна складова сучасного уроку" Салатова Л.Г розповіла про Сучасні педагогічні технології ( Цільові орієнтації та особливості методики). Про "Роль та місце учителя правознавства у шкільному педагогічному колективі" доповіла Скупинська В.С. Гордієнко Н.А. показала різноманіття освітніх технологій. Свиридюк Н.О. зробила доповідь на тему: " Педагогічні технології. Викладання української мови та літератури". Про "Технології методу проектів на уроках англійської мови" розповіла Шадріна В.М. На засіданні педагогічної ради була представлена довідка " Про стан викладання української мови в ліцеї"
Науково-практична конференція" Задатки, здібності, обдарованість"Сьогодні, 10 квітня 2012 р. в Апостолівському районному ліцеї-інтернаті пройшла науково-практична конференція " Задатки, здібності, обдарованість". Здібності — індивідуально стійкі властивості людини, що визначають її успіхи в різних видах діяльності. Здібності — це потенційні можливості, що виявляються в діяльності, яка не може існувати без них. Виділяють:
Важливим фактором розвитку здібностей є стійкі спеціальні інтереси до вивчення змісту якоїсь галузі людської діяльності. Найчастіше виділяють такі види здібностей:
Продовжила конференцію своїм виступом на тему "Обдарованість" Острійчук Ю.О.
Існує загальна і спеціальна обдарованість.
Розрізняють обдарованість технічну, наукову (зокрема математичну), музичну, поетичну, художню, артистичну та ін. Вищими рівнями обдарованості є талант і геніальність. Оскільки обдарованість виявляється у конкретних психічних процесах, розрізняють моторну, сенсорну, перцептивну, інтелектуальну обдарованість тощо. Антинауковими є фаталістичні погляди на обдарованість як на властивість, що нібито притаманна лише деяким «обраним» індивідам. Для психології важливими є розробка теорії обдарованості як цілісного і системного вияву особистості, а також вивчення особливостей реалізації обдарованості у різні вікові періоди життєдіяльності людини, її індивідуальних відмінностей. Обдарованість є сплавом природженого і набутого індивідом. Людина — істота соціальна, її психіка як цілісне утворення опосередкована трудовою діяльністю, вихованням, спілкуванням з іншими. Усі ці соціальні фактори мають вирішальний вплив на формування і яскраві вияви обдарованості особистості. Закінчила обговорення теми Чорноус Інна Володимирівна виступом "Художні здібності людини"
Геніальність.— це найвищий рівень розвитку здібностей, який визначає появу творів, що мають історичне значення в житті суспільства, засвідчують нову епоху в розвитку культури. Що ж до проблеми художніх здібностей, то вона пов'язана з питанням природної обдарованості людини. Більше того, талант є безпосереднім результатом наявності певних нахилів до художньої діяльності. У 40-і роки відомий мистецтвознавець Б. Теплов запропонував тезу.-«Здібності — це задаток у розвитку» 12. Щоправда, пізніше він відмовився від цієї думки і дійшов висновку, що «природженими можуть бути лише анатомо-фізіологічні особливості, тобто задатки». Щодо здібностей, то вони не мають елемента природженості, а є завжди результатом розвитку. На нашу думку, визначаючи існування природжених задатків, не слід переоцінювати їхньої ролі. Методична рада "Самостійна робота в світлі положень креативної педагогіки28 бер. 2012
В ліцеї відбулася навчально-методична рада присвячена темі:Самостійна робота в світлі положень креативної педагогіки"
28 березня в ліцеї відбулася навчально-методична рада присвячена темі: "Самостійна робота в світлі положень креативної педагогіки"
![]() Були розглянуті такі питання: "Якою повинан бути самостійна робота учнів в креативній педагогічі?", " Яку роль виконує вчитель"? Для розгляду цих питань присутні були поділені на кілька груп, кожна з яких працювала над темою самостійно.
![]() Після закінчення відведеного часу, представник групи робив доклад.
Як представники виступили: Юрченко Ю.С., Н.О.Свиридюк, Вакула Ю.М, Чайка М.С.
![]() Після обговорення основної теми були зроблені підсумки: необхідно збільшувати самостійну роботу учнів, необхідна проектна робота учнів, сприяти підвищенню вміння роботи рефлексивну самооцінку, користуватися додатковими джерелами інформації.
![]() На методичній раді Чорноус Інна Володимирівна зробила звіт по роботі бібліотеки: моніторинг книг, які читають учні; підкреслила проблеми наявності необхідної літератури.
Рекомендації: перевірити стан підручників, наявність на уроці необхідної літератури, виявити інтереси учнів( що читають, скільки)
На прикінці ради Гладкий А.Г. підвів підсумки метод.ради та розповів про свою поїздку на курси з випереджаючої освіти сталого розвитку.
![]()
|
Пошук по сайту
Календар
Друк сторінки
Глобус відвідувань
Корисні сайти
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||