АРЛІ - Нашим учням
Вівторок, 06.12.2016, 03:47
Вітаю Вас Гість | RSS

Апостолівський районний ліцей-інтернат

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 71
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вік сайту
Форма входу

Нашим учням

У цій рубриці ми розміщуємо поради і додаткві завдання нашим учням, цікаві задачі, теми учнівських наукових робіт іт.д.

Правила безпечної поведінки дітей на канікулах

Нагадуємо про необхідність дотримання дітьми
наступних правил поведінки під час канікул:


1. Дотримуйся:
правил дорожнього руху;
правил електробезпеки;
правил протипожежної безпеки;
правил поведінки на воді;

правил поведінки з вибухонебезпечними предметами.

2. Не затримуйся на вулиці пізніше 22 години.

3. Категорично забороняється :

контактувати з незнайомими людьми;

ходити по будівництву;

відвідувати водоймища без нагляду дорослих;
 
розпалювати вогнища у лісі;
їздити на велосипеді по проізджій частині дороги;
вживати тютюн, алкоголь, наркотики;
збирати незнайомі гриби та ягоди.

4. Пам’ятай та вмій:

Правила поведінки в лісі.

Вмій користуватися розчином брильянтового зеленого,
йодом, розчином перекису водню, лейкопластиром.

Не розгублюйся під час небезпечної ситуації.

Правильно дій підчас пожежі.

Просимо батьків під час канікул особливу увагу
приділяти правилам дорожнього руху.
Будьте самі прикладом для дітей в будь-яких ситуаціях,
особливо тих, які пов’язані із збереженням здоров’я та життя Вашої дитини!


Як провести час на канікулах.

Літо - це всіма улюблена пора року, особливо, якщо ви школяр чи студент. Адже це той час, коли у вас наступають

довгоочікувані канікули. Після важкого навчального року ваш виснажений навантаженнями організм потребує відновлення,

і залишатися на літо в запиленому і загазованому місті - не найкращий варіант. У зв'язку з цим виникає питання: куди поїхати,

як провести канікули так, щоб було про що згадати? Можна розглянути декілька варіантів, все залежить від відповідності

ваших бажань і матеріальних можливостей.



Інструкція

1

Розплануйте кожен місяць свого відпочинку. У першу чергу - поїдьте на море або в гори. Така поїздка надовго

подарує вам заряд бадьорості.


2

Другий місяць можна відвести на поїздку в якій-небудь профілакторій (що буде дуже корисним для відновлення і

оздоровлення організму) або в дитячий оздоровчий табір. Провести літні канікули в такому літньому таборі корисно

тим, що там дотримується цілий комплекс оздоровчих і зміцнювальних заходів, таких як, режим харчування і розпорядок

дня, розвиваючі та спортивні ігри, спілкування з однолітками та творчі вечори.


3

Третій місяць потратьте ще на один не менш корисний варіант відпочинку - поїздку в село або на дачу. Свіже повітря,

здорова їжа, походи в ліс, купання в річці, риболовля, вечірні посиденьки біля багаття зроблять ваші канікули незабутнім.



4

Ну, а якщо у вас все ж немає можливості на все літо виїхати з міста, то не варто сильно зневірятися! Ви завжди можете

влаштувати собі, наприклад, походи або заміські прогулянки.


5

Способів провести літні канікули можна придумати неймовірна кількість. Але, на жаль, канікули завжди закінчуються.

Тому не витрачайте свій дорогоцінний час даремно і постарайтеся зробити так, щоб до початку нового навчального року ви відчували себе відпочивши і повними сил.



Навчимось правильно вчитися!

Пам'ятка 1. Як готовити домашні завдання

  1. Щодня ретельно записуйте в щоденник всі домашні завдання.
  2. Привчите себе готовити уроки щодня в той самий час.
  3. Готовте уроки завжди в тому самому місці.
  4. Правильно організуйте своє робоче місце, заберіть все зайве зі стола, виключити радіо й телевізор.
  5. Починайте підготовку уроків із предметів середніх труднощів, потім переходити до більш важкого для вас і під кінець виконуйте легкі предмети.
  6. Через 30-40 хвилин занять робіть переривши для відпочинку на 10 хвилин.
  7. Під час підготовки уроків не відволікайтеся, до розмов не прислухайтеся.
  8. Користуйтеся словниками й довідниками.
  9. Після виконання письмової роботи ретельно перевірте її. Краще спочатку використовувати чернетку, а потім переписати.
  10. Якщо зустріли незрозуміле слово, не зрозуміли завдання, запитаєте про це батьків, товаришів, учителі.
  11. Щодня повторюйте матеріал минулих уроків, особливо - правила, формули, закони.
  12. Після готування уроків відпочиньте, погуляйте на повітрі, допоможіть у домашній праці.

Пам'ятка 2. Правила розумової праці

  1. Періоди занять чергуйте з періодами відпочинку.
  2. Не займайтеся більше 1,5-2х годин підряд.
  3. Щодня для занять відводити той самий час, найкраще в денні години. Уникайте вчити уроки пізнім вечором або вночі, а також у стані сильного стомлення.
  4. Правильно обладнайте своє робоче місце. Книгам, зошитам, підручникам, різним приналежностям - всьому повинне бути своє місце.
  5. Пам’ятайте, що чистота повітря, помірна температура, правильне освітлення - запорука гарної працездатності.
  6. Працюйте спокійно, без біганини до телефону, без гри зі свійськими тварина. Заберіть всі шумові перешкоди (радіо, телевізор, комп'ютер).
  7. Додержуйтеся правила «краще менше, так краще». Зробіть ґрунтовно й повністю один урок і тільки тоді беріться за іншою.
  8. Чергуйте пасивний і активний відпочинок. Можете використовувати й «фізіологічні стимулятори» (холодний душ, фізичні вправи, цукор, цукерку, солодкий чай).

Пам'ятка 3. Як  слухати вчителя на уроці

  1. Дивитмся на вчителя й на те, що він показує. За допомогою зорової пам'яті засвоюється 90% знань. Відомості, отримані за допомогою одночасно й зору, і слуху, краще запам'ятовуються.
  2. Учитеся думати разом із учителем. Власна думка звичайно виникає при контакті з думками інших людей. Школяр здатний мислити в 4 рази швидше, ніж говорить учитель.
  3. Не можна залишати без відповіді жодного питання або сумніву. Ваші питання говорять про активність мислення. Не бійтеся звертатися до вчителя.
  4. Основні положення уроку й нові слова корисно записати в зошит. Хто записує, той читає двічі, а виходить, і краще пам'ятає.
  5. Домашнє завдання треба записувати точно й розбірливо й саме на той день, на який воно задано.

Пам'ятка 4. Як працювати із книгою

При читанні тексту потрібно вирішити 4 завдання:

  1. Ознайомитися зі змістом. Усвідомити, про що або про кого мова йде.
  2. Продумати прочитане, тобто розділити навчальний матеріал на значеннєві частини, знайти усередині кожної такої частини основну думку.
  3. Зробити з тексту необхідні виписки для пам'яті: з'ясувати значення важких слів і виражень, скласти план, тези, конспект.
  4. Усвідомити: чому новому навчила прочитана стаття або книга. Чи повідомила які-небудь нові знання, чи навчила яких-небудь нових прийомів роботи, занять? Чи викликала нові думки, настрої, бажання?*

Пошук по сайту
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друк сторінки
Глобус відвідувань
Корисні сайти

Copyright MyCorp © 2016